Wyzwanie wakacyjne

Wakacje to czas kiedy chcemy, aby nasze ciało prezentowało się jak najlepiej. Dla wielu osób jest to również czas, kiedy mają więcej wolnego i są w stanie przyłożyć się w 100% do diety i treningów. Chciałabym zmotywować Was do codziennego treningu właśnie w te wakacje :) Pomyślałam, że skupimy się na kilku partiach ciała, tych na których najbardziej Wam zależy :) Będą to pupa, brzuch i boczki.

A teraz przejdźmy do konkretów :) Nasze wyzwanie będzie trwało równo 30 dni. Dzisiaj pierwszy dzień zaczęliśmy dosyć lajtowo :) 50 squatów oraz dwa treningi Mel B na brzuch KLIK! i na pośladki KLIK!. Z każdym dniem będziemy zwiększać ilość squatów. Dodatkowo będziecie mogli wybierać sami treningi na poszczególne partie ciała, abyście się nie zanudzili powtarzaniem tych samych zestawów.

Niżej wrzucam Wam plan jak to będzie wyglądało. W związku z tym, że treningi będą dosyć krótkie max. 30 minut chciałabym, aby to był dla Was dodatek do codziennego ćwiczenia. Jeżeli jesteście początkujące to 30 minut wystarczy, a jeżeli ćwiczycie już dłużej możecie dokładać coś jeszcze od siebie.

Wyzwanie wakacyjne

Pierwsza liczba w tabelce to ilość powtórzeń przysiadów. W ciągu całego wyzwania dochodzimy do 250 powtórzeń, jeżeli jesteś osobą która ma kłopoty z kolanami nie rób przysiadów. Zamiast tego zrób dwa treningi na pupę. W dniach kiedy ilość przysiadów dochodzi już do ponad 100 możesz podzielić te powtórzenia na kilka serii, a pomiędzy nimi zrób 2-3 minuty przerwy :)
Jeżeli chodzi o treningi na brzuch, będziemy korzystać z filmików z tej playlisty KLIK!. tak samo będzie w przypadku ćwiczeń na pupę KLIK!, boczki KLIK! i cardio KLIK! Codziennie wybierajcie jeden filmik z playlist, jeżeli znajdę jeszcze jakieś fajne treningi na te partie ciała na pewno będę dodawała :)

Musicie koniecznie pamiętać o zdrowym odżywianiu, bo jak już wiemy bez niego nie osiągniemy super efektów. Pisałam ostatnio o tym jak układać dietę, jak ktoś jeszcze nie czytał zapraszam :) KLIK!

Na fanpage utworzyłam wydarzenie z naszym nowym wyzwaniem, jeżeli chcecie możecie do niego dołączyć. W przypadku spadku motywacji możesz tam zajrzeć :) Chciałabym, aby była to nasza wspólna grupa wsparcia :) KLIK!

Do roboty kochani! :) Niech ten miesiąc będzie przez Was wykorzystany w 100% :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *