Wyzwanie na luty – 26 dni do pięknej sylwetki

Wyzwanie w lutym jest kontynuacją wyzwania styczniowego Nowy Rok – Nowa Ty – Treningowy mix. W tym wyzwaniu tak jak i w poprzednim ćwiczymy przez 6 dni w tygodniu, niedzielę pozostawiam dla Was dniem wolnym lub dla osób które chcą popracować zaplanowałam na ten dzień interwały :)

Chciałabym abyś w lutym dała z siebie 200%, jedz zdrowo i regularnie. Odstaw cukier, słodycze, fast food, smażone potrawy :) Pamiętaj, że dieta to aż 70% efektów i aby mieć szczupły i wyrzeźbiony brzuch musisz zdrowo jeść. Trening jest tutaj dodatkiem :)

Wyzwanie

Do każdego zestawu miej przyszykowane ciężarki, jeżeli ich jeszcze nie masz zastąp butelkami z wodą :) Dodatkowo w treningu A potrzebujesz krzesła oraz poduszkę lub ręcznik :)

Tak jak zagłosowałyście w ankiecie w tym miesiącu skupiamy się na brzuch, wewnętrznych częściach ud oraz pupie, dołożymy do tego dużo cardio.

Przejdźmy do rozpiski treningowej. Treningi odpowiadają poszczególnym dniom tygodnia. Nie zmieniajcie proszę kolejności ♥
Trening A
W poniedziałki ćwiczymy na nogi z Mel B( potrzebujemy krzesło do treningu), pupę, wewnętrzne części ud z Fitappy ( potrzebujemy poduszki lub ręcznika)  na koniec robimy znane wszystkim cardio z Mel B. Całość kończymy rozciąganiem z Jilian. Trening tu: KLIK!

Trening B
We wtorki zaczynamy rozgrzewką później ćwiczymy pupę z Mel B. Następnie jest zestaw na brzuch, ostrzegam jest dosyć ciężki, ale na pewno dacie sobie z nim radę. Później robimy zestaw na boczki z Tiffany oraz cardio z XHit Daily. Na koniec cool down z Mel B. Trening tu: KLIK!

Trening C
W środy zaczynamy rozgrzewką, przechodzimy do treningu na klatkę piersiową oraz plecy z Mel B. Następnie robimy zestaw na ramiona również z Mel B. Czekają nas jeszcze dwa zestawy cardio i rozgrzewka. Trening tu: KLIK!

Trening D
Na czwartek zaplanowałam dwa treningi do wyboru, tak jak było to w ostatnim wyzwaniu. Jeden to cardio Insanity KLIK! a drugi cardio z Fitness Blender KLIK! Na pewno bardzo się zmęczymy tego dnia ♥

Trening E
W piątek zaczynamy od rozgrzewki, następnie robimy zestaw na wewnętrzne części ud oraz brzuch z Mel B. Później ćwiczenia na łydki oraz zestaw na pupę, który dosyć niedawno znalazłam. Całość zakończymy cardio i rozciąganiem. Trening tu: KLIK!

Trening F
W sobotę ćwiczymy wewnętrzne części ud z Fitappy, następnie robimy zestaw na brzuch 8 min ABS. Później boczki i cardio z Tiffany. Całość zakończymy rozciąganiem. Trening tu: KLIK!

Trening G
Na niedzielę zaplanowałam dla Was trzy opcje, każdy wybiera według uznania :) Jeżeli chcesz odpocząć tego dnia robisz sobie wolne. Jeżeli rozpiera Cię energia i nie możesz usiedzieć na tyłku mam dla ciebie krótki, ale intensywny zestaw. Rozgrzewamy się, później ćwiczymy interwały z Fitappy a na koniec robimy rozciąganie. Trening tu:  KLIK! Jeżeli czujesz, że tego dnia chcesz poćwiczyć, ale nie tak intensywnie porozciągaj się :)

Wyzwanie

Jeżeli masz jakieś pytania – pisz :) W trakcie trwania wyzwania będę chciała stworzyć dla Was kilka dodatkowych treningów. Oczywiście jeżeli znajdziesz siłę po każdym treningu możesz jeszcze zrobić 50 squatów :) Nie zaszkodzą, a na pewno doskonale wpłyną na twoje pośladki :)

Masz gotowy przepis na ładne ciało, teraz wszystko zależy od ciebie czy z niego skorzystasz. Pamiętaj zdrowo się odżywiaj, bo bez tego ani rusz :)

 

Pozostaw odpowiedź Lanni Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *