Wyzwanie – 100 dni do wakacji i idealnej sylwetki – tydzień IV

Już niedługo minie miesiąc naszego wyzwania ♥ Opowiadajcie jak efekty 🙂 Na kiedy planujecie mierzenie i ważenie?

W treningach z poprzednich tygodni mogą nie działać niektóre filmiki – to wszystko przez to, że ktoś usunął ze swojego kanału zestawy z Mel B. Na moim kanale na youtube jest ułożonych ok. 30 treningów ułożenie ich od nowa oraz pozmienianie linków w postach na blogu zajmie mi sporo czasu, więc będę robiła to sukcesywnie 🙂

100 dni do wakacji

Szybko przedstawiam Wam plan treningowy na IV tydzień wyzwania ♥

Poniedziałek
Wybaczcie, że tak katuję Was tymi ćwiczeniami na wewnętrzną część ud, ale wiem jaką kłopotliwa częścią ciała są własnie uda 🙂 Jest niewiele treningów, które skupiają się właśnie na tej części. Następny zestaw to 8 minut ABS, boczki i cardio z Tiffany 🙂 KLIK!
Wtorek
Tego dnia dobijemy się ćwiczeniami z Mel B 🙂 Zrobimy rozgrzewkę, zestaw na nogi i pośladki, aż 2 zestawy na brzuch ( 8 minut ABS i ABS z Mel B). Dodamy zabójcze cardio z Mel B i zakończymy rozciąganiem 🙂 KLIK!
Środa
Ten dzień będzie dla Was wyzwaniem! Ćwiczymy już 3 tygodnie, więc kondycja powinna Wam się poprawić. Dla osób, którym otworzy się trening i które dadzą radę proponuję cardio Insanity 🙂 Brzmi groźnie i daje wycisk, ale jest do przejścia 🙂 KLIK! Jeżeli jednak spróbujecie i trening będzie dla Was za ciężki zróbcie cardio z Fitness Blender KLIK!
Czwartek
Co powiecie na trening pośladków z Mel B? 🙂 Później poćwiczymy brzuszek, skatujemy boczki i zostanie nam tylko cardio 🙂 KLIK!
Piątek
Piątkowy trening pomoże nam zawalczyć o ręce, klatkę piersiową oraz plecy 🙂 Na zakończenie robimy tabatę 🙂 KLIK!
Sobota
Jeżeli znajdziecie czas w trakcie przygotowań świątecznych zróbcie trening na świeżym powietrzu lub coś co lubicie najbardziej 🙂
Niedziela
Świętujemy i odpoczywamy ♥

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *