Wyzwanie – 100 dni do wakacji i idealnej sylwetki – tydzień III

Dwa tygodnie wyzwania już za nami 🙂 Mam nadzieję, że wytrwale ćwiczycie i walczycie o idealną sylwetkę na wakacje 🙂 Będę pewnie nudna z tym co napiszę, ale pamiętajcie o zdrowym odżywianiu! To klucz do schudnięcia i ładnej sylwetki 🙂

100 dni do wakacji

Plan na ten tydzień 🙂 Do każdego treningu miej przygotowane ciężarki 🙂

Poniedziałek
Skupimy się na całych udach, ale głównie na wewnętrznej stronie. Następnie poćwiczymy na pupę i łydki 🙂 Do treningu dorzuciłam też zestaw na boczki z Tiffany, który jest uwielbiany przez wiele osób oraz zestawy cardio 🙂 KLIK!
Wtorek
Trening całych nóg i brzucha. Później robimy zestaw na talię i pośladki a na sam koniec zestaw cardio 🙂 Trening nie jest trudny. Będziecie potrzebować krzesła 🙂 KLIK!
Środa
Jak zapewne zauważyliście środa to dzień na ostre cardio 🙂 W tym tygodniu proponuję Wam 45 minut cardio z fitness blender 🙂 KLIK!
Czwartek 
Pisaliście, że jest mało ćwiczeń na brzuch. Tego dnia zrobimy zestaw na brzuch z Mel B oraz ćwiczenia na nogi i pośladki. Na koniec dorzucimy jeszcze dwa zestawy cardio 🙂 KLIK!
Piątek
Tego dnia zrobimy zestawy na brzuch, wewnętrzne części ud oraz pośladki. Zakończymy dwoma zestawami cardio 🙂 KLIK!
Sobota
Jak zawsze sobota to dzień w którym ćwiczymy to co lubimy najbardziej. Jeżeli dopisze nam pogoda wybieramy aktywność na świeżym powietrzu 🙂
Niedziela
Dzień wolny ♥ Jeżeli chcesz możesz tego dnia zrobić ćwiczenia rozciągające lub lekki trening 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *