Wyzwanie – 100 dni do wakacji i idealnej sylwetki – tydzień I

Pierwszy tydzień wyzwania 100 dni do wakacji i idealnej sylwetki zaczynamy już jutro ♥ Niżej znajdziecie cała rozpiskę. Tak jak pisałam w poprzednim poście KLIK! chcę zmotywować Was nie tylko do ćwiczeń dostępnych na youtube ale również innych aktywności 🙂 Co tydzień w niedzielę będę wrzucała nowy plan wyzwania.

100 dni do wakacji

Podczas wyzwania będziemy korzystać z różnych treningów dostępnych na moim kanale na youtube. Do każdego zestawu miej przyszykowaną matę oraz ciężarki.

Poniedziałek
Zaczynamy od treningu na uda, ręce, brzuch. W trakcie treningu na ręce będziemy skupiać się na tricepsie. Całość kończymy ćwiczeniami cardio i rozciąganiem. 🙂 KLIK!
Wtorek
Na ten dzień mamy trening na uda, pośladki, brzuch. Oczywiście na koniec dodajemy cardio. KLIK!
Środa
Pewnie mnie zabijecie, ale tego dnia robimy interwały 🙂 Zróbcie tyle ile dacie radę. Jeżeli czujesz, że nie jesteś jeszcze gotowa na ten zestaw zrób dowolnie wybrane cardio  KLIK!
Czwartek
Ćwiczymy nogi z Mel B, więc przygotuj krzesło 🙂 Następnie talia z Tiffany i duża porcja cardio z Fitappy 🙂 KLIK!
Piątek
Początek weekendu, ale to nie zwalnia z ćwiczenia 🙂 Dzisiaj ćwiczymy na łydki, brzuch i pośladki. Nie obejdzie się bez ćwiczeń cardio. KLIK!
Sobota
Tego dnia mamy więcej czasu, więc na pewno uda Wam się zorganizować trening inny niż w tygodniu. Jeżeli macie ochotę idźcie na siłownię lub zajęcia fitness.  Lubicie biegać, jeździć na rowerze lub rolkach? To też świetny sposób na ćwiczenie. W sobotę spędzamy aktywnie czas, to do Was należy decyzja jak będzie wyglądał Wasz trening 🙂
Niedziela 
Dobrze jest robić sobie jeden dzień wolny od ćwiczeń. U nas wypada to w niedzielę. Jeżeli jednak korci Was i nie możecie wytrzymać leniuchując idźcie na dłuuugi spacer 🙂

Pamiętajcie o zdrowym odżywianiu. Jemy ok. 5 posiłków dziennie mniej więcej co 3 godziny. Wyrzucamy z jadłospisu: słodycze, cukier, fast food, napoje gazowane i sól. Codziennie na fanpage będę wrzucała proste pomysły na dietetyczne dania. Ponawiam więc prośbę o przepisy, wysyłajcie je na fanpage lub na mail: cwiczedowiosny@gmail.com 🙂
Ponadto na fanpage i wydarzeniu będą dodawane dodatkowe zestawy, które możecie robić podczas wyzwania 🙂

Mam nadzieję, że dzisiaj wszyscy się zmierzyliście, zważyliście i zrobiliście fotki 🙂 Bo za miesiąc robimy porównanie.
Razem damy radę! Od nowej i pięknej sylwetki dzieli nas jedynie 100 dni! ♥

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *