Trening z piłką – Fitball

Trening z piłką to jeden z moich ulubionych, niestety jednym minusem jest brak miejsca w domu. Niestety jak mieszka się w bloku, a chce się ćwiczyć w domu często treningi trzeba dobierać pod ilość miejsca do ćwiczenia :) Dzisiaj chciałabym Wam zaproponować kilka zestawów treningowych z YouTube z wykorzystaniem Fitball. Jeżeli macie w domu trochę wolnego miejsca, a zastanawiacie się nad zakupieniem piłki to całego serca polecam. Swoją często wykorzystuję do siedzenia podczas oglądania TV lub zamiast krzesła ( kiedyś próbowałam siedzieć na niej podczas jedzenia obiadu, ale nie było to zbyt komfortowe) :)

W Internecie pojawia się coraz więcej zestawów własnie z wykorzystaniem piłki  i bardzo dobrze :) Często dostaję od Was wiadomości z pytaniami jakie ćwiczenia można wykonywać na piłce. Powiem Wam, że tak naprawdę bardzo wiele. Jedno z moich ulubionych ćwiczeń to na wewnętrzne części ud ( pojawi się w jednym z zestawów )

Zacznijmy od treningów :) Znalazłam kilka świetnych zestawów, które trwają więcej niż 15 minut dlatego może to być dla Was świetny dodatek do treningu lub możecie zrobić dwa zestawy, które zastąpią normalny trening. Ćwiczenia na piłce to tak naprawdę super zabawa :) Z czasem sami nauczycie się ćwiczeń i sami będziecie mogli układać sobie treningi :) Jeżeli w trakcie któregokolwiek treningu pojawią się ćwiczenia na które masz zbyt mało miejsca – po prostu je pomiń.

Pierwszy trening jest bardzo fajny, skupia się na najważniejszych partiach ciała – udach, pupie i brzuchu.  Tutaj w 7 minucie pojawi się moje ulubione ćwiczenie na uda! :) Z całego serca polecam, bo naprawdę daje super efekty o ile jesteśmy systematyczni. KLIK!

Fitball

 

Kolejny świetny trening na piłce skupia się przede wszystkim na nogach, brzuchu oraz plecach. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Jeżeli jakieś ćwiczenie jest dla Was za trudne na początku możecie je opuścić, ale z każdym treningiem próbujcie kiedyś się na pewno uda! KLIK!

To już trzeci trening, będziecie mieli w czym wybierać :) Tym razem skupiamy się na wszystkich górnych partiach ciała KLIK!

A teraz super trening – mój faworyt :) Całe 15 minut ćwiczeń z piłką na brzuch! To będzie chyba Wasz ulubiony trening. KLIK!

Fitball

 

Wiem, że niektórzy z Was wolą jak filmiki są po polsku, więc wrzucę kilka treningów jednej z lepszych trenerek z YouTube – Fitappy :)

Ten trening jest na całe ciało, a trwa tylko 15 minut. Osoby, które ćwiczą lub ćwiczyły z Fitappy zapewne wiedzą, że jest treningi są dosyć wymagające. Tutaj uwaga dla osób początkujących – na początku zrób tyle ile dasz radę a z każdym treningiem staraj się robić więcej. Przede wszystkim wykonuj każde ćwiczenie z precyzją. Dużo lepiej jest zrobić mniej powtórzeń, ale zrobić je poprawnie :) KLIK!

Jeszcze tylko dwa filmiki :) Następny jest na nogi, uda, pupę i brzuch KLIK!  A ostatni tylko na brzuch KLIK!

Macie do wyboru mnóstwo filmików, dlatego na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :) Spróbujcie od tych, które opisałam w poście i napiszcie który trening przypadł Wam do gustu. I przede wszystkim pamiętajcie, że bez zdrowego odżywiania i trzymania diety nie ma super efektów.

P.S. Wszystkie zestawy z tego wpisu wrzuciłam na jedną playlistę na YouTube, żeby było Wam wygodniej korzystać :) KLIK!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *