Trening na idealne ciało ♥

Wiosna i lato zbliżają się ogromnymi krokami :) Jeśli jeszcze nie zaczęłaś walki o idealną sylwetkę to w zasadzie ostatni dzwonek. Do wakacji i krótkich spodenek zostały nam 4 miesiące. Może Ci się wydawać, że to mało – ale w tym czasie można uzyskać naprawdę super efekty :) Idealne ciało jest na wyciągnięcie ręki !

10422235_1572291653004271_8789430388980266461_n

Nikt nie mówi, że będzie to łatwe, ale obiecuję Ci, że będziesz mega zadowolona z efektów. Oczywiście jeżeli przeprowadzisz tą przemianę w 100% idealnie i uczciwie. Dlatego nie ma mowy o słodyczach i cheat meals. Dobrze wiesz o czym mówię :) Pamiętaj, że przede wszystkim musisz być fair wobec siebie, bo jeżeli będziesz oszukiwała to efekty nie będą tak spektakularne.

Myślisz, że nie jest łatwo poradzić sobie z dietą redukcyjną? Powiem Ci, że to kwestia przyzwyczajenia :) Jeżeli ułożysz sobie sama dietę idealną pod względem makroskładników z produktów które lubisz, dieta nie będzie wyzwaniem. Dla tych, którzy jeszcze nie czytali jak układać dietę KLIK!

10420415_1575689829331120_872429988788332722_n

Dobra dosyć mojego gadania! Przechodzimy do treningu, bo to o nim miał być ten post :)
Mam nadzieję, że trening Ci się spodoba i da Ci niezły wycisk. Niecała godzina ćwiczeń na najbardziej problematyczne partie ciała: pośladki, wewnętrzna strona ud, boczki i brzuch a wszystko z moim ulubionym cardio z Mel B ♥ Cały trening ułożony w wygodną playlistę znajdziesz na moim kanale na YouTube: KLIK! 

Miłego treningu! Daj znać jak Ci poszło i jakie partie ciała chcesz poćwiczyć w następnym treningu, aby twoje ciało do wakacji było idealne :) 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *