Trening na całe nogi, boczki, biust z Mel B

Tak jak obiecałam dzisiaj dodaję nowy trening do wyzwania 30 dniowego które niedługo się kończy.
W tym treningu popracujemy porządnie nad całymi nogami, zaczynając od wewnętrznych części ud, które są dla nas najbardziej problematyczne. Następnie przechodzimy do zestawu na pośladki i uda. Kolejny zestaw to łydki, obiecuję że będzie bolało, ale nie poddawajcie się gdy tylko poczujecie ból :) Pisałyście, że najgorzej jest Wam spalić tłuszczyk z boczków, więc zrobimy zestaw z Tiffany na talię. Ćwiczenia na poszczególne partie ciała zakończymy zestawem z biust i plecy z Mel B.
Jako ćwiczenia na spalanie zrobimy trening z Fitness Blender, który trwa 20 minut. Jeżeli któraś z Was czułaby się bardzo zmęczona, przerwijcie ten zestaw i przejdźcie do rozciągania.

Rozciąganie i rozgrzewkę dałam w tym zestawie zupełnie inną niż wcześniej.

Do zrobienia zestawu potrzebujemy: matę, ciężarki lub butelki z wodą, kij.
Trening tutaj: KLIK!

Trening

P.S. Miałam zdać relację po zrobieniu peelingu kawowego. Powiem Wam, że nigdy nie miałam gładszych nóg niż po peelingu. To dopiero pierwszy raz, ciekawa jestem jakie efekty będą po miesiącu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *