Squatów ciąg dalszy : )

Moja pupa ma się coraz lepiej, zaczęłam robić jeszcze więcej squatów. Obecnie jestem na 300 powtórzeniach dziennie, robię sumo squaty z ciężarkami po 3 kg na rękę i zwyczajne squaty, których nie wiem czemu nie mogę ostatnio robić z obciążeniem, bo bolą mnie później tylne części ud : ( Czuję, że pupa jest bardziej napięta i zaokrąglona : ) Jedyny minus jaki zauważam, to +1 cm w udach ale nie zrażam się tym. Squaty robiłam już wcześniej, jak tylko wrzuciliśmy wyzwanie na fanpage, zrezygnowałam w połowie właśnie przez uda. Wtedy spodnie nie chciały mi wchodzić na tyłek  i zrezygnowałam. Później tego żałowałam, ale teraz tak łatwo się nie poddam : )
 
Ten post poświęcony jest osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze squatami. Ostatnio dostaję od Was pytania jak wykonywać przysiady : ) Już pokazuję Wam filmik : )
 
Tutaj przedstawione są wszystkie odmiany squatów. Oczywiście te z obciążeniem dają szybsze efekty, więc nie bójcie się ciężarów. Nie macie w domu hantli? Wystarczą butelki z wodą : )
 
 



We wcześniejszym poście pokazałam Wam rozpiskę na 30 dniowe wyzwanie ze squatami oraz filmik 8 minutowy z ćwiczeniami na pupę. Jeżeli będziecie sumienne to zmiany zobaczycie już po tygodniu : )
 
 
Squatów ciąg dalszy
 
Moim zdaniem to posiadaczka najpiękniejszych pośladków : ) Chcemy wyglądać tak jak ona? Musimy robić squaty i ćwiczenia na pupę. 
 
 
Squatów ciąg dalszy
 
 

 

Obrazek który wrzucam aż do znudzenia, ale najlepiej pokazuje, że dieta i ćwiczenia to podstawa ładnego wyglądu. Tylko od Ciebie  zależały jak będzie wyglądało Twoje ciało : )
 
Powodzenia kochane ze squatami ♥
Ktoś już zaczął? Jak efekty, widzicie zmiany? 🙂 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *