Nowy Rok – Nowa Ty – TRENINGOWY MIX Wyzwanie 30-dniowe

Kochani!
Tak jak obiecałam dzisiaj pojawia się cały wpis poświęcony wyzwaniu noworocznemu :
Nowy Rok – Nowa Ty – Treningowy Mix.
Wyzwanie będzie trwało 30 dni, ale jeżeli dobrze nam pójdzie i będziemy zadowoleni ze efektów to przedłużymy wyzwanie o kolejny miesiąc :) Zaczynamy ćwiczyć 2 stycznia jak wszyscy dojdziemy do siebie po Sylwestrze.

TRENINGOWY MIX

Chciałabym przedstawić Wam nad czym skupimy się w trakcie tego wyzwania. Tak jak prosiliście będziemy kładli nacisk na brzuch, nogi i pośladki a do tego dodamy cardio :)

KLIKAJĄC NA NAZWE TRENIGU ZOBACZYCIE PLAYSLISTE Z ĆWICZENIAMI :)

Trening A – zaplanowałam na każdy poniedziałek stycznia.
W trakcie ćwiczenia skupimy się na 5 zestawach. Zaczynamy od rozgrzewki (która jest oczywiście obowiązkowa przed każdym ćwiczeniem), później przejdziemy do 8 minutowego zestawu na pupę, następnie trening na brzuch z XHIT Daily oraz zestaw na pupę i nogi. Całość zakończymy oczywiście rozciąganiem z Mel B.
W związku z tym, że cool down z Mel B jest dosyć krótki i dobrze ułożony użyłam go w każdym treningu. KLIK!

Potrzebujesz: ciężarki, matę

Trening B – jak się domyślacie trening zaplanowany na wtorek.
Zaczynamy od krótkiej rozgrzewki z Mel B, później przechodzimy do zabójczych ćwiczeń na nogi. Następnie robimy krótki, ale intensywny trening na brzuch, później na talie (wiem, że miał być brzuch, nogi i pupa ale talia też sprawia nam kłopoty i wszystkie chcemy pozbyć się boczków). Zrobimy jeszcze zestaw na pupę i cardio, które jest świetne :) Całość zakończymy rozciąganiem z Mel B. KLIK!

Potrzebujesz: krzesło, matę, ciężarki,

Trening C – trening na środę.
Jeden z krótszych treningów, bo trwa 45 minut ale uważam, że dosyć ciężki bo to tylko cardio. Tutaj się namęczymy, napocimy i spalimy mnóstwo kalorii. Dlaczego tylko cardio? Zrobiłam nam przerwę od ćwiczeń na konkretne partie ciała, abyśmy dali odpocząć mięśniom :) Dla osób którym nie otwiera się trening na vimeo stworzony jest nowy trening na youtube ok. 40 minut cardio z Fitness Blender. Link tutaj KLIK!
Jeżeli zdarzy się tak, że zestaw Insanity jest Ci bardzo ciężko zrobić chociaż w połowie, zmień go na lżejszy czyli ten z youtube :) Po pewnym czasie wyrobisz sobie kondycję i cięższy trening nie będzie już taki trudny :)

Potrzebujesz: matę

Trening D – na czwartek :)
Najpierw rozgrzewka później zestaw na pupę a następnie krótki zestaw na brzuch. Po tym dołożymy zestaw na nogi jak Adriana Lima :) I dodamy cardio, które będzie nieco inne niż te dotychczas :) Zrobimy cardio kickboxing, obiecuję że na pewno was odstresuje :) Kończymy rozciąganiem. KLIK!

Potrzebujesz: Krzesło, skakankę(nie jest konieczna), ciężarki, matę

Trening E – trening piątkowy
Schemat jest ten sam, ale tego dnia dobijemy się ćwiczeniami z Mel B :) Zrobimy rozgrzewkę, zestaw na nogi i pośladki, aż 2 zestawy na brzuch ( 8 minut ABS i ABS z Mel B). Dodamy zabójcze cardio z Mel B i zakończymy rozgrzewką :) KLIK!

Potrzebujesz: matę, ciężarki

Trening F – intensywny trening na sobotę
Tak jak pisałam wcześniej, aby nie skupiać się tylko na tych trzech częściach ciała, tego dnia poćwiczymy na klatkę piersiową i plecy, oraz zmasakrujemy nasze boczki :) Ale to jeszcze nie koniec :) Dobijemy się mega intensywnymi interwałami. Jeżeli dla którejś z Was zestaw interwałowy będzie zbyt ciężki zamieńcie go na dowolnie wybrane przez siebie cardio :) Na koniec oczywiście rozciąganie. KLIK!

Potrzebujesz: matę, ciężarki

Trening G – bardzo przyjemny trening na niedzielę
Ten trening skupia się na rozciąganiu. Chciałam, aby niedziela była dla nas dniem relaksu, żebyśmy mogli odpocząć od intensywnych ćwiczeń. Dodałam też zbawienny trening z ćwiczeniami wzmacniającymi kręgosłup :) Niestety często o tym zapominamy podczas naszych treningów. Jeżeli chcecie możecie niedzielę zrobić dniem wolnym, ale pamiętajcie, że rozciąganie też jest potrzebne :) Ten zestaw jest najkrótszy, trwa tylko 43 minuty :) KLIK!

Potrzebujesz: matę

Teraz już wiecie nad czym popracujemy :) Ale pamiętajcie o odpowiednim odżywianiu, bo inaczej efekty nie będą aż tak wspaniałe. Jedzcie regularnie, ale mniejsze porcje. Odstawcie fast food, cukier, słodzone gazowane napoje :) Wprowadźcie więcej warzyw i wody :) Piękne ciało przede wszystkim tworzymy w kuchni, trening to dodatek który pomaga wymodelować i ujędrnić skórę :) Jedno i drugie muszą iść w parze :)

Zapomniałam wcześniej dodać, trening A B D E możecie zamieniać kolejnością  (jeśli chcecie) ponieważ ćwiczymy w nich te same partie ciała. Natomiast proszę Was, aby treningi C F i G były robione w takich dniach jak wymieniłam wcześniej. W opisach powyżej, po kliknięciu w odpowiednią nazwę treningu otworzy Wam się gotowa playlista z ćwiczeniami :)

Niżej jest kalendarz z wpisanymi treningami na odpowiednie dni :)

Trzymam za Was kciuki ♥ Razem damy radę, najważniejsze to chcieć. Na początku może być ciężko, mogą pojawić się zakwasy ale nie poddawajcie się :) Do wakacji wszystkie mamy się prezentować pięknie w bikini ♥

P.S.Jeżeli nie macie ciężarków, zastąpcie je butelkami z wodą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *