Nowe ciało do Sylwestra ♥

Dzisiaj chcę Was zaprosić do udziału w wyzwaniu ♥ Nie będzie ono 30 dniowe tak jak wszystkie pozostałe, ale 3 miesięczne : ) Oczywiście Panowie też mogą się do nas dołączyć : )
 
Ćwiczymy i utrzymujemy dietę aż do Sylwestra. A po zakończeniu wyzwania zliczymy ile razem zgubiłyśmy centymetrów i kilogramów. Dlatego jutro koniecznie musisz zważyć się i zmierzyć. Jeżeli chcesz możesz zrobić zdjęcia. : ) Na pewno będą dodatkową motywacją jak po miesiącu zrobisz kolejne i zobaczysz pierwsze efekty.
 
Zaraz utworzę wydarzenie, tam będziemy mogły chwalić się swoimi efektami na bieżąco. Co Wy na to, żeby po każdym miesiącu zliczać ile już straciłyśmy cm i kg? Myślę, że to byłoby pomocne dla tych którym spadnie motywacja.
 
Zauważyłam, że kobiety zazwyczaj odchudzają się przed wakacjami i przed Sylwestrem : ) To takie dwa najważniejsze cele, a wiadomo jak jest cel to i szybciej go osiągniemy. A Sylwester już niedługo, po drodze będą święta i fajnie byłoby wskoczyć w mniejsze ciuszki : )
 
Ja już założyłam sobie zeszyt, który będzie pamiętnikiem mojej przemiany. Pomiarów dokonałam już dzisiaj, bo jutro rano nie będę miała czasu. Dodatkowo napisałam ile chcę zgubić. A moim celem jest zmieszczenie się w niedawno kupioną sukienkę. Jak pisałam we wcześniejszych postach to właśnie kupowanie mniejszych ubrań motywuje mnie do działania.
 
Jeśli chodzi o ćwiczenia chciałabym utworzyć 6 play list na youtube, na każdy dzień tygodnia inny zestaw. Dwie play listy już są dlatego przez dwa dni będziecie mogły już je ćwiczyć. Jeden dzień w tygodniu zrobimy sobie wolny tak aby nasze mięśnie mogły się zregenerować. Podczas treningów skupimy się na brzuchu, udach, pośladkach i naszych nieszczęsnych boczkach. Każdy trening dodatkowo będzie zawierał zestaw cardio lub interwały. Zaczynamy rozgrzewką a kończymy obowiązkowo rozciąganiem. Jeżeli podane przeze mnie interwały będą dla którejś z Was ciężkie zamieńcie to na dowolnie wybrane cardio. Każdy trening będzie trwał maksymalnie godzinkę.
 
Na kanale znajdziecie dwie play listy ” Trening nr 1″ i „Trening nr 2” to są te z którymi będziemy teraz ćwiczyli. Utworzyłam tez osobną playlistę z treningami interwałowymi, przepisami oraz wszystkimi ćwiczeniami które już testowałam. 
Tutaj znajdziesz wszystkie treningi KLIK!
 
A teraz o najważniejszej części planu, czyli diecie. Pewnie jestem już nudna w tym co piszę, ale przede wszystkim postawcie na zdrowe odżywianie. Zero słodyczy, cukru, alkoholu, napoi gazowanych i kupnych soków. Od jutra jemy 5 posiłków co mniej więcej 3 godzinki. Niech to będą 3 główne posiłki i dwie przekąski. Pijmy dużo wody, zielonej lub czerwonej herbaty. Starajcie się, aby Wasze posiłki były zbilansowane.
 
Przy zmianie diety na początku jest ogromnie trudno przestawić się na zdrowe odżywianie. Dlatego, aby dieta nie kojarzyła Wam się z czymś najgorszym wybierzcie sobie jeden dzień w którym pozwolicie sobie zjeść jeden niezdrowy posiłek : ) tzw. cheat meal
 

 

P.S. Jutro na wydarzeniu pojawi się reszta play list oraz plan w którym będziemy skreślały dni do Sylwestra :) Mam nadzieję, że wiele z Was się do mnie przyłączy ♥ 
Na koniec jeszcze troszkę Was zmotywuję zdjęciami ♥

 

 

Nowe ciało do Sylwestra
 

 

Nowe ciało do Sylwestra
 

 

Nowe ciało do Sylwestra

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *