Mała niespodzianka

Dzisiaj mała niespodzianka, którą obiecałam 🙂 Nie chcę, żebyście znudzili się wyzwaniem i przestali wykonywać ćwiczenia  po dwóch tygodniach, dlatego na jutro mam dla Was nowy trening 🙂 Mam nadzieję, że się Wam spodoba 🙂

Podczas treningu skupimy się na ćwiczeniach na łydki. Wiele osób narzeka na to, że mają zbyt masywne łydki a nad nimi też trzeba pracować, aby ładnie się prezentowały.
Następny będzie zestaw na dolne partie brzucha, mam nadzieję że da Wam popalić, ale też dzięki ładnym widokom plaży bardziej zmobilizujecie się do ćwiczeń i zrelaksujecie się 🙂
Kolejny zestaw skupia się na udach i pupie. Zaledwie kilka ćwiczeń, ale uda na pewno poczujemy 🙂 Całość oczywiście zakończymy cardio tylko w tym treningu robimy dwa zestawy. Tak jak prosiliście rozgrzewka i rozciąganie są inne 🙂
Dacie radę, trzymam za Was kciuki i czekam na jutrzejsze relacje jak Wam się podobało 🙂

Do tego treningu będziemy potrzebować:

  • matę
  • ciężarki lub butelki z wodą
Trening znajduje się tutaj 🙂 KLIK!
Na dzisiaj mamy cardio, liczę na to, że Ci którzy nie podjęli się zrobienia Cardio Insanity lub Cardio z Fitness Blender w zeszłym tygodniu dzisiaj się przyłączą 🙂 Pamiętajcie, że z każdym tygodniem będzie łatwiej i nasza kondycja będzie lepsza. Założę się, że już widzicie poprawę. Jesteśmy prawie w połowie, dajmy teraz z siebie 200%. Mam nadzieję, że nie zapominacie o dodatkowej porcji squatów – codziennie 50 powtórzeń!
Mała niespodzianka
Nie zapominajcie o tym, aby pilnować diety, bo inaczej będzie ciężko uzyskać zamierzony efekt. Dieta to aż 70% efektów, dlatego proszę Was abyście jej pilnowali 🙂
Jeżeli jeszcze nie przyłączyłaś się do wyzwania znajdziesz je tutaj KLIK! 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *