Jesteś bohaterką!

Każda kobieta która pracuje, zajmuje się domem i dziećmi a w ciągu dnia znajduje jeszcze czas na ćwiczenie jest dla mnie bohaterką! :) Od pewnego czasu jest mnie mniej na blogu, wynika to z totalnego braku czasu. Teraz rozumiem kobiety, które piszą mi w wiadomościach lub w komentarzach na innych fit stronach, że nie znajdują czasu na ćwiczenie i nawet te 30 minut jest ciężkie do wygospodarowania.

Od 2 miesięcy mam praktyki w szkole, później jadę do pracy wracam i co? Muszę się kłaść spać jeżeli następnego dnia chce normalnie funkcjonować. Przez ostatnie dwa miesiące bardzo mało ćwiczyłam, ale starałam się pilnować diety. Wychodziło mi to różnie :) Dlatego i niewiele zmieniło się w pomiarach.

Naprawdę nie dziwię się, że osoby które mają ogrom obowiązków nie mają czasu na ćwiczenie, ale jeść i tak musimy :) Dlatego starajmy się, aby nasze jedzenie było zdrowe i wartościowe. Lepiej jest poświęcić 15 – 20 minut na przygotowanie jedzenia do pracy/szkoły niż podczas napadu głodu sięgać po batona lub fast food. Taka naprawdę to dieta daje nam 70% efektów i to jej powinniśmy bezwzględnie pilnować. Ćwiczenia są dodatkiem, który pomaga ujędrnić i wymodelować ciało. Nikt nie każe nam ćwiczyć codziennie po kilka godzin dziennie. Spróbujcie ćwiczyć 3 razy w tygodniu. Niech ten trening będzie czasem tylko dla Was. Przebierzcie się w ciuchy do ćwiczeń i skupcie się tylko na sobie :)

426078_451466001592929_1885223444_n

 

Postarajcie się, aby trening był dla Was czasem totalnego resetu.

Nie zmuszajcie się do ćwiczeń – nie tędy droga. Trening ma być przyjemnością a nie karą i przykrym obowiązkiem :)

Zmieńcie swoje nastawienie do ćwiczeń i diety, wprowadźcie zmiany a efekty przyjdą szybciej niż się tego spodziewacie :)  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *