Ćwiczenia na łydki

Od zawsze mam bzika na punkcie ładnych i delikatnie umięśnionych łydek. Jeszcze za czasów, gdy chodziłam na aerobik robiłam dużo ćwiczeń na łydki i rozciągałam się.  Kiedyś uważałam, że rozciąganie jest zupełnie niepotrzebne, ale gdzieś przeczytałam, że aby łydki nie wyglądały monstrualnie codziennie powinno się rozciągać. I tak moje grubiutkie i dosyć umięśnione łydki po regularnych treningach zaczęły wyglądać całkiem normalnie :)

Postanowiłam napisać ten post z linkami do kilku fajnych zestawów, bo zauważyłam że (szczególnie przed wakacjami) dużo osób pisało do mnie z pytaniem co ćwiczyć aby wysmuklić łydki.

1958165_670931852979556_1030452483018893254_n

 

Mam dla Was 6 zestawów na łydki, oczywiście jeżeli po jakimś czasie staną się one dla Was zbyt łatwe tzn. nie będziecie czuły „palenia” w łydkach wystarczy, że dodacie ciężarki i będziecie zwiększać obciążenie. Ćwiczenia są świetne, ale pamiętajcie że tylko regularne treningi i zdrowa dieta dają efekty :) I nie zapomnijcie o rozciąganiu! :)

Link do playlisty na YouTube: KLIK! Jedna Pani zrobiła filmik z ćwiczeniami bez głosu, nie ma tam żadnych wskazówek jak ćwiczyć dlatego najpierw obejrzyjcie zestaw, żeby mniej więcej wiedzieć o co chodzi :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *