Co ćwiczyć by mieć ładną pupę?

Zbliżają się wakacje, większość kobiet marzy o idealnej sylwetce, aby ładnie prezentować się w bikini. Niestety nasza walka najczęściej skupia się na brzuchu. A co z naszymi pupami? No właśnie, o nie też trzeba zadbać 🙂 Do wakacji zostało już 5 miesięcy. Jeżeli zaczniemy teraz, to mamy szansę wyćwiczyć idealne pośladki. Co ćwiczyć by mieć ładną pupę ?

Co ćwiczyć by mieć ładną pupę

Do rzeczy 🙂 Co trzeba ćwiczyć aby mieć ładną pupę? Większość z nas myśli, że najlepszym ćwiczeniem są squaty – przysiady i w ten sposób katujemy się jedynie tym ćwiczeniem. Faktycznie squaty są świetne na pupę, ale jest też kilka innych ćwiczeń na pupę 🙂

1. Squaty – przysiady
Zacznijmy od przysiadów 🙂 Istnieje wiele wyzwań 30 dniowych własnie z udziałem squatów. Przysiady możesz robić na kilka sposobów: z obciążeniem lub bez. Mogą to być też zwykłe squaty lub sumo squaty. Najlepiej gdybyś podczas ćwiczeń skupiała się na obu tych ćwiczeniach. Z własnego doświadczenia powiem, że przysiady z obciążeniem są lepsze, tzn. szybciej zauważymy efekty 🙂 Niżej filmik instruktażowy w którym są zawarte wszystkie opisane ćwiczenia oraz plan 30 dniowego wyzwania na pupę 🙂

Co ćwiczyć by mieć ładną pupę

Tutaj link bezpośrednio do yt: KLIK!
Podczas wykonywania przysiadów pamiętajcie o odpowiedniej pozycji, pupa do tyłu, kolana nie przekraczają linii palców 🙂
2. Lunges – wykroki
Kolejne ćwiczenie, które nie skupia się jedynie na pośladkach, ale również udach 🙂 tak samo jak w przypadku przysiadów, wykroki są efektowniejsze gdy robimy je z ciężarkami. Jeśli nie masz ciężarków, użyj butelek z wodą 🙂 Niżej jest filmik instruktażowy, świetnie wytłumaczone jak poprawnie wykonywać ćwiczenie, koniecznie obejrzyj!  🙂
 
Tutaj link bezpośrednio do yt: KLIK!
3. Jumping jacks – pajace
Wszyscy znamy to ćwiczenie, ale pewnie mało kto wie, że pomagają naszym pośladkom. Ćwiczenie najczęściej wybierane na rozgrzewki, jest jednym z moich ulubionych 🙂
Co ćwiczyć by mieć ładną pupę
Teraz przejdziemy do zestawów treningowych 🙂
4. 8 min buns
Jednym z moich ulubionych jest własnie 8 min buns. Zestaw składa się z 3 ćwiczeń, które powtarzamy w 3 seriach 🙂 Oczywiście, ćwiczenia z tego zestawu możecie robić sami w większej ilości powtórzeń 🙂
Tutaj link bezpośrednio do yt: KLIK!
5. Trening pośladków z Mel B
Zestawy z Mel B są jednymi z moich ulubionych 🙂 Zawsze dostaję porządny wycisk i czuję ogromną satysfakcję po zakończeniu treningu. Pewnie większość z Wam ćwiczyła już z nią na pośladki. Zestaw który jest jednym z lepszych 🙂

Tutaj link bezpośrednio do yt: KLIK!
Ćwiczenia i zestawy, które przedstawiłam są jednymi z popularniejszych 🙂 Osoby, które ćwiczyły w naszym wyzwaniu noworocznym, wiedzą że zestawów na pupę jest wiele 🙂
Dlatego, abyście mogły wybierać i nie nudzić się treningami niżej jest link do mojej playlisty z ćwiczeniami na pośladki. Zazwyczaj zestawy na pośladki zawierają w sobie też ćwiczenia na uda 🙂 Róbcie, na pewno nie zaszkodzą 🙂 Playlista: KLIK! Będę do niej stopniowo dodawała nowe treningi, więc możesz zaglądać od czasu do czasu 🙂
Co ćwiczyć by mieć ładną pupę
Pamiętaj, jeżeli będziesz systematyczna w ćwiczeniach zobaczysz zmiany już po miesiącu 🙂 Nie zapomnij zdrowo się odżywiać, bo zdrowa dieta to aż 70% efektów 🙂
Zrób sobie zdjęcia przed rozpoczęciem ćwiczeń i za miesiąc 🙂 Efekt murowany ♥
Co ćwiczyć by mieć ładną pupę

Powodzenia! ♥ Pochwal się efektami za miesiąc 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *