30 dniowe wyzwanie na idealny brzuch!

Nie oszukujmy się, większość z nas marzy o płaskim, lekko wyrzeźbionym brzuchu. Mam rację? :)  Aby móc to osiągnąć musimy regularnie ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Jeżeli chodzi o brzuch tutaj dieta ma największe znaczenie, ale ćwiczenia też są nam bardzo potrzebne aby brzuch był bardziej płaski, skóra bardziej jędrna a mięśnie delikatnie zarysowane.

10406715_669800996462673_5447991851955401974_n

Czas ucieka bardzo szybko, a od dawna nie robiliśmy wspólnego wyzwania dlatego proponuję najpierw zająć się brzuchem :) Do wakacji 5 miesięcy na pewno damy radę! Dzisiaj lub jutro rano zróbcie wszystkie pomiary, zapiszcie je na kartce. Jeżeli macie ochotę możecie też zrobić zdjęcia na nich najlepiej będzie widać efekty.

Zacznijmy najpierw od diety, bo to ona daje aż 70% efektów, jak nie więcej :) Aby ułożyć idealną dietę zapraszam Was do tego wpisu: Planowanie diety Ja swoją dietę układam na podstawie kaloryczności, zapotrzebowania na białko, węgle i tłuszcz. Jest to moim zdaniem najlepsza opcja dla osób, którym zależy na zgubieniu zbędnych kilogramów. Jem 5 posiłków dziennie co mniej więcej 3 godziny i jestem tak pełna, że ostatnio posiłek ledwo upycham :) A najlepsze w tej diecie jest to, że sami decydujemy co będziemy jeść :)

Teraz przejdźmy do wyzwania. Tak jak pisałam będzie ono trwało 30 dni. Przede wszystkim skupiamy się na brzuchu, ale chciałabym abyście w trakcie wyzwania nie rezygnowały ze swojego regularnego treningu :) Niech to wyzwanie będzie dla Was dodatkiem :)

Wyzwanie składa się z 4 ćwiczeń, nazwy pozwolę sobie napisać po angielsku ponieważ zajmują one troszkę mniej miejsca w tabelce :) a niżej podam Wam wszystkie linki jak poprawnie wykonywać ćwiczenia :)

Na wyzwanie składają się 4 ćwiczenia sit ups (skłony tułowia w przód z leżenia do siadu), crunches (brzuszki), leg raises (unoszenia nóg) i plank (deska). Ilość powtórzeń zwiększa się z każdym dniem i co 3 dni mamy wolne :)

Tutaj jest cały plan wyzwania:

wyzwanie na brzuch

A teraz podam Wam linki jak poprawnie wykonywać ćwiczenia :)
Sit ups (skłony tułowia w przód z leżenia do siadu) KLIK!
Crunches (brzuszki) KLIK!
Leg raises (unoszenia nóg)  KLIK!
Plank (deska) tutaj chyba nie powinno być problemów, ale dla początkujących jest filmik :)KLIK!

Utworzyłam też dla Was wydarzenie w którym będziecie mogły się wzajemnie wspierać i dzielić efektami :) KLIK!

Trzymam za Was i za siebie kciuki! Zaczynamy od jutra! :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *